- Erudovanost
- Kvalita
- Promyšlená a praxí ověřená koncepce studia
- Efektivní metody evaluace průběhu a výsledků vzdělávání
- Lektorský tým – tuzemští i zahraniční lektoři
- Struktura přijímacího řízení – výběr vhodných kandidátů pro terapeutickou profesi, každému zájemci je věnován individuální čas pro osobní rozhovor
- Formy a metody výuky
- Sebezkušenostní výcvik, teoretická základna, získání praktických dovedností, supervize, přenášky, dílny, workshopy
- Metody, techniky a postupy ověřené výzkumy
- Model víceúrovňového studia
- Respektování bio – psycho – sociálně – spirituálního vývoje každého studenta
- Komunikace se studenty
- Pomoc absolventům při získání uplatnění v praxi
- Navázání na dlouholetou tradici vzdělávání našich „mateřských“ institucí
- Akreditace a garance participujících subjektů na základech kvality a našich výsledků
- Vnímání role učitele a studenta jako vzájemný dialog
- Krédo: „Chytit studenta při úspěchu, nikoli za každou cenu hledat jeho nedostatky.“
- Udělat chybu v nácviku terapeutické práce není negativní, rozpoznání, zvědomění a napravení chyby je cestou k zdokonalení. Pokud student rozpozná, že udělal chybu, je na výborné cestě ji neopakovat a zaslouží pochvalu.
- Studium nedokončí všichni, ale pouze ti, kteří chtějí a jsou schopni svému snu věnovat čas a vlastní sebezdokonalení.
- Pedagog nehodnotí nabiflované fráze, ale schopnost orientace studenta v dané problematice, schopnost nalezení řešení a neustálé zdokonalování vlastního osobnostního profilu.
- Odborně těžké postupové i absolventské zkoušky, na které je student připravován teoreticky a zejména prakticky průběžně po celou dobu studia. Na zkouškách nic studenta nepřekvapí, se vším je během studia seznámen a jakékoli nejasnosti jsou mu během studia objasňovány.
- Studenti mohou se svými pedagogy konzultovat.
- Bezplatné členství studentů a absolventů v profesních organizacích – např. MAUT – Mezinárodní asociace uměleckých terapií (odkaz zde).
- Výsledky práce našich absolventů (odkaz zde).